Összes Betekintés

SCH küldemények átvétele a speditőrtől

©SCH

Tisztelt Partnerünk!

Kérjük, hogy küldeményeink zökkenőmentes átadás-átvétele érdekében figyelmesen olvassa el az alábbi sorokat, melyek alkalmazásával enyhíteni tudjuk a jövőben esetlegesen előforduló sérülésekből, csomaghiányból adódó kellemetlenségeket, illetve gyorsítható az ebből adódó kárigények elintézése.

 

Mind a saját, mind a speditőrünk rendszerében 10 számjegyű szállítólevél számmal azonosítjuk a küldeményeinket. Ezek az azonosítók az összes csomagunkon és a speditőrünk átvételi papírjain is megtalálhatók.

A szállítólevél számok alapján a küldeményeink átadásakor Ön pontosan azonosítani tudja a kiszállított csomagokat és azok darabszámát úgy az átvételi bizonylaton, mint a csomagokon található etiketten.

A speditőrünk átvételi bizonylatán szereplő összes csomagot át kell hogy adja Önnek a futár. Amennyiben a deklarált csomagszámhoz képest eltérést tapasztal, azt röviden fel kell vezetni az átvételi papír üresen hagyott részére.

Küldeményeink csomagolása a sérülésmentes kiszállítás érdekében minden esetben az áru épségét védő, kifogástalan állapotú kartondobozokba, fóliatömlőbe, zsugorfóliába történik. Amennyiben az átvételkor küllemre viseltes (gyűrött, nyomott, deformált) csomagokat, vagy azokon (karton, köteg, paletta) bármilyen felületi sérülést tapasztal, abban az esetben az átvételin fel kell tűntetni hogy „fenntartással átvéve” és ezen kívül röviden jelölni kell ennek az okát is! (pl. sérült, gyűrödt, szakadt csomagolás, áru, stb.) A futár döntése, hogy ebben az esetben rögzít-e jegyzőkönyvet az esetről, vagy megvárja amíg tételesen átnézik a sérült csomagot. 

Nagyon FONTOS, hogy az átvételt igazoló aláírás, ill. bélyegző csak abban az esetben kerüljön fel az átvételi ívre, amennyiben a probléma és annak oka is fel lett vezetve az átvételire!

Lehetőség szerint a kifogásolt csomagról, annak látható sérüléséről az átvételkor fotó is készüljön, mert az nagyban gyorsítja a kárrendezési folyamatot.

A sérült csomag átvételi igazolásának másolatát (v. fényképét), ill. a csomagról készült képet küldje el az info@schachermayer.hu e-mail címünkre, röviden jelezve (szállítólevél szám, cikkszám/termék megnevezés, mennyiség), hogy mely termék pótlása szükséges. Mindezekkel azonnal indítható a kárrendezési folyamat és Ön már akár másnap megkaphatja az utánszállítást.

 

Köszönjük partneri együttműködésüket!

Hundzsa Tamás
logisztikai vezető

( )